Tuesday, December 28, 2010

Twinn

Her , 




MUAHAHAHAHAHA :DD 
dia TWIN saya tahu ?
saya sayang dia . jgn rampas dia au au au ?
HEHE , ily budak <3
Kami dah baik baik . 
aku selalu pergi rumah dia . 
Selalu , rumah dia dah macam rumah kedua aku dah . HEHE . 
Kalau rumah aku tak ada orang . aku menetap lah kt rumah dia . :DD 
hehe , 


Semalam satu hari suntuk aku ngn dia . 
Mula mula pergi kedai buku at school . 
Then pergi GIANT jeh . 
HAHHA , then aku lepak lepak at rumah dia . 
HEHE , baca msg dia . 
Kami gila tahu ? HEHEH , 
best best best , ILY <3 


Then then , ada kejadian yg memalukan masa aku nak balik rumah . 
HEHE , aku tersalah amik tudung . 
Aku terambik TUDUNG dia . 
MUAHAHAHAHA , malu beb . 


p/s : dalam gelap semua benda boleh jadi kan ? grrr . malu gila gila gila . :D 

No comments:

Post a Comment