Sunday, April 10, 2011

Aiskrim mahal :'/

 HEY you all , :')
Harini punya story lain sikit ,
meh nak habaq kat korang :')
Pagi ni qama rajin bangun awal , semata-mata nak pergi tuisyen :) HAHAHA ,
then , dah siap-2 lapar nak mati sebab malam tu tak makan , haa apa lagi perut ngada-2 la nak berbunyi =.='
Haha , sementara nak tggu wany . Cari makanan , haprak takda :(
hmm , nasib lah wehh
then wany sampai TETETTTTTTT , bunyi hon dia . HAHAHA
pergi tuisyen , wany makan roti , haha , qama makan biskut , *biskut mana kenyang ><

Then , dah sampai PUSAT TUTORIAL EFEKTIF , sampai pukul 11.30 .
dah balik tu suruh azira topup kan , sampai skang tak dapat . mcm FISH :(
hoho ,
then , lepak rumah wany . haa gambar atas tu la kami beli aiskrim , gila lama tak makan , and now dah naik 30 cent , aihh , mahal naaaa :D


Woot , takada mood . sorry , sbb TETTT haha , sorry RAHSIA :')
saya nak cakap kat awak ni,
saya setia dgn awak sorang sahaja , trust me ,
saya selalu takada creds , haa sbb KENA TOLAK SOS , and saya selalu call mama saya , :(
sbb tu selalu low , call ALONG lagi ><
tapi awak kata saya MACAM ADA LAKI lain ? wth -.- TAKKK !
saya ada awak sorang je ,
kalau ada orang walling dgn saya , tu KAWAN je . :(
trust me , You ily :'/
Gambar atas ni , wany tengah tido :p hahaha , saya pulak online :p :D kbye

No comments:

Post a Comment