Sunday, August 7, 2011

Hey Baby I think i wanna Marry you



Hye, Assalamualaikum :)
Hihi :B Subuhhhh subuhh! wake up! haha xD
Puasa tak ni? Mesti lah puasa kan kan? ;) hihii,

HEY BABY I THINK I WANNA MARRY YOU? lol :D
Who's that BABY? hahaha, ce teka ce teka. :D
It's Wan Harith Iskandar lahhhh :)
Trust me, I'm in love with you.
Sukahati lah korang nak kata Qama ni ANGAU ke apa ke. Qama memang In Love. So what? -.- haha,

Yes, maybe semua orang kata LOVE IS BLIND or semaksud dgnnya CINTA ITU BUTA. hahaha, But for me nothing Blind there. :) Cinta datang drpd hati. Got it? :)
#kQamaJiwang. lol. haha :D

Harith call me Gebu :D Qama nak panggil dia apa? Keding? o.O hahaha! tak tak, qama nak panggil dia Whiskers. Alalala, comel lah pulak :3 hihii, #Qamagedik. haha.

Everyone know I LOVE YOU WAN HARITH ISKANDAR WAN ROSLAN.
Uncle Roslan, saya sayang anak uncle <3


P/s : Nak upload gambar Harith, butttttttt Facebook dia buat hal pulak -.- Gedik je Facebook ni. Jealous letewwwwwwww XD haha,

No comments:

Post a Comment