Monday, December 6, 2010

Gahahaha xDD

Aku ada cerita ni .

Satu hari ketika dalam perjalanan balik dari Ipoh , aku singgah sekejap di KLCC . Ada sesuatu yg perlu aku beli . Ketika aku sedang mencari cari barang dibeli , tibatiba perut aku memulas . Apalagi aku pun terus bergegas masuk ke dalam tandas yg terdekat . Masuk saja ke tandas aku tgok ada 3 bilik air . Bilik air yg ditengah bertutp , jadi aku pergi yg disebelahnya . Baru saja dduk , aku terdengar orang dari sebelah bersuara ...
Haa , camna sekarang ?


Aku pun bukan suka nak berbual dengan orang yg aku tak kenal . Entah cam mana untuk tidak menghampakan orang , akhirnyaa aku balas juga .
Okay jugak ler .
Kemudian , suara tu bertanya lagi ,
Kau nak gi mana ni ?


Iskk , aku mula rasa musykil .. tp aku balas ..
Aku nak balik , singgah sini nak beli barang skit 


Lepas suara tu bertanya lagi ,
Bila kau nak gerak ni ?
Aku selamba je kata ,
Lepas aku sudah ni , habis beli aku chow la 


Kemudian aku terdengar lagi suara orang sebelah tu kata
Hey , aku call kau balik lepas ni , Tiap kali aku tanya soalan kat kau , mamat bodoh sebelah aku ni asyik jawab jer !


Moral : JANGAN MENYAMPUK TIME ORANG BERCAKAP . 


HAHAHAHAHAHAHAHAHAAH :DD


p/s : bukan aku tauu  ?

No comments:

Post a Comment